close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מלון ספא לציבור הדתי בצפון הירוק והקסום

מערכת שורשכה אייר, תשעז21/05/2017

על מלון ספא מיוחד במינו- בגליל, כשר למהדרין ומותאם לציבור הדתי...

תגיות:
אין כמו חופשה בגליל כדי ליהנות מאווירה טבעית ופסטורלית, מנוף בראשיתי קסום ועוצר נשימה, משמורות טבע יפות ומשפע אטרקציות בכל האזור. כדי ליהנות משילוב מושלם בין מלון בוטיק עם מתחם ספא יוקרתי לבין מיקום מרכזי בצפון ואטרקציות רבות בסביבה, כדאי לבחור בקפידה את המלון. כדאי לדעת כי על פסגת הר כנען יש מלון ספא איכותי המתאים לציבור הדתי, המלון מציע מסעדת שף מעולה עם אוכל כשר, נוף מרהיב, בריכת שחייה, חדרי טיפולים, חדרים מרווחים ומאובזרים היטב ומתקנים רבים נוספים.

איך לבחור מלון ספא בצפון?
אזור הצפון טובל בירוק כל השנה, מציע מרחבים פתוחים, אתרים קדושים, קברי צדיקים, מרכזי מבקרים מעניינים, מסעדות מעולות ושלל אטרקציות לכל המשפחה. כאשר מחפשים מלון ספא לציבור הדתי כדאי להתמקד במקומות קרובים לצפת, כך ניתן לבקר בעיר העתיקה והציורית המציעה בתי כנסת רבים, מוזיאונים, סמטאות ציוריות, גלריות לאמנות, בתי קפה ועוד.
כמו כן, במהלך החופשה אפשר לטייל באזור היפהפה ובו שמורות טבע מהיפות בארץ, יקבים עם מרכזי מבקרים בהם ניתן לטעום יינות בוטיק כשרים ואיכותיים, ויש גם שפע מסעדות כשרות המבטיחות חוויה קולינרית ייחודית ומרגשת עם מנות מוקפדות וטעמים גליליים עשירים.

ראוי לציין כי מלון למגזר הדתי מציע אווירה נעימה ושקטה, חדרים מרווחים, אוכל כשר בהשגחת הרבנות, מתקנים שונים ואפשרות לקבל את החדר לפני השבת ולפנותו בשבת וחג בשעות הערב.

תפריט טיפולי ספא המותאם למגזר הדתי
מלון ספא בצפון המתאים לנופשים מהמגזר הדתי מציע תפריט טיפולים מגוון הכולל בין השאר טכניקות עיסוי פופולריות כמו עיסוי שוודי ועיסוי רקמות עמוק, עיסוי ארומתרפי בעזרת שמנים אתריים המופקים מצמחי מרפא, עיסוי הוליסטי עם שמן שקדים ריחני להפגת מתחים נפשיים, טיפול הודי מסורתי (איורוודה), רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי תאילנדי עם מתיחות ולחיצות ועוד. כל הטיפולים נעשים בחדר אינטימי עם אווירה נעימה ומרגיעה, אפשר להזמין טיפולי ספא גם לחדר.
כמו כן, במלון ספא בצפון אפשר להזמין טיפולי קוסמטיקה, יופי וטיפוח. צוות המטפלים מונה אנשי מקצוע מנוסים ומוכשרים.

חופשה מושלמת בבית מלון איכותי וכשר
נופשים מהמגזר הדתי מעוניינים לבלות במלון איכותי וכשר המקפיד על שקט, מנוחה וכשרות. ניתן להזמין חבילות נופש לימות חול ולסופי שבוע, יש דילים על בסיס לינה וארוחת בוקר וחבילות משתלמות על בסיס חצי פנסיון. במהלך החופשה מומלץ לטייל גם בסביבה כדי ליהנות ממסלולי הליכה ביערות ובשמורות טבע סמוכות, באתרים חשובים ליהודים כמו בתי כנסת עתיקים בצפת, במוזיאונים ובשלל אטרקציות נוספות.

אין כמו חופשה במלון ספא השוכן במבנה אבן עתיק וקסום, במיקום מרכזי ואטרקטיבי. חופשה בצפון מבטיחה לכם שלל חוויות, מנוחה, אווירה פסטורלית, אוכל מעולה ואפשרות לטייל בפינות חמד נסתרות, להשתטח על קברי צדיקים, לצאת לטיולי ג'יפים או לרכיבה על סוסים, ולבלות עם כל המשפחה באזור היפה ביותר בארץ.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה